Ak47 Администратор
Брой мнения : 54 Репутация : 0 Дата на регистрация : 30.10.2020 Възраст : 24 Местожителство : България
| Заглавие: ReHLDS, Reverse-engineered HLDS Пон Ное 09, 2020 5:48 pm | |
| Какво е ReHLDS ?ReHLDS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния HLDS (build 6152/6153), използвайки DWARF информацията за отстраняване на грешки вградена в Linux версията на HLDS, engine_i486.so. В процеса на декомпилиране са установени и оправени много недостатъци и потенциални бъгове. Мотивация:Главната мотивация - Valve нищо не прави и няма възможност нормално да се оправят бъгове. Цели:
- Предоставяне на по-стабилен HLDS с разширени API-та за модове и плъгини.
- Оптимизация на производителността в бъдеще.
Текущ статус:Двигателя е стабилен. Как се използва ?ReHLDS е напълно съвместим с оригиналния HLDS. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния swds.dll / engine_i486.so. Използвайте последен билд на HLDS 6153 изтеглен през steamcmd. Компилираните файлове на двигателя може да намерите [You must be registered and logged in to see this link.] (изберете .zip файла по дата, който последно е качен). В архива, в папка bin има две папки 'win32' и 'linux32'
- 'win32' файловете за Windows (swds.dll е ReHLDS, останалите файлове са за [You must be registered and logged in to see this link.])
- 'linux32' файловете за Linux (engine_i486.so е ReHLDS, останалите файлове са за [You must be registered and logged in to see this link.])
Внимание!ReHLDS не е бинарно съвместим с оригиналния HLDS, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReHLDS. [You must be registered and logged in to see this link.] |
|